sâmbătă, 14 octombrie 2017

Ca prin farmec, ziua mea e perfectă!

   
     Paisprezece ani! Primul act de identitate, aşa că trebuie să arăt impecabil. Mi-am ales ținuta. Am fost la coafor, m-am tuns, m-am pensat. Ziua de mâine va fi perfectă.

Cu acest gând am adormit, dar toate planurile mele au fost năruite dimineața când m-am aşezat pe scanul din fața oglinzii pentru a mă machia. Pe fruntea mea, chiar în mijlocul ei, trona mândru nevoie mare un imens coş. Coş să-mi fie cu iertare e puțin spus pentru monstrozitatea de pe fața mea.

Nici nu am realizat când lacrimile m-au năpădit, dar fața speriată din prag a mamei mele mi-a întrerupt pentru câteva secunde potopul lui Noe.
-Ai înnebunit? Ce ai pățit de ai țipat cât te-au ținut plămânii? Ai uitat că locuim la bloc şi că vecina are un copil mic? Vrei să ne trezim cu poliția la uşă, acuzați de tulburarea liniştii publice?

Poliție! Poză! Cazier! Asta cu siguranță mi-ar pune capac. Ce să mai, ar fi cireaşa de pe tort.
-Scuze, mami! Nu am vrut să te supăr pe tine sau pe vecini. Nici nu mi-am dat seama când am țipat, dar crede-mă am o zi proastă rau de tot.

- Dar ce ai pățit? Aseară nici nu-ți încăpeai în piele de fericire pentru că urma să mergi să-ți faci buletinul. Cum te-ai exprimat că nu îmi aduc eu bine aminte?

-O să intru şi eu în rândul colegilor mei şi acum nu o să mai aibă de ce să râdă şi să mă şicaneze cum că aş fi singura fără buletin din clasă. Acum o să aibă un motiv şi mai rau de care să se ia. Uită-te la monstrozitatea care mi-a apărut. Sunt o persoană moartă. Timp de un an de zile, pâna o să ajung la liceu zilele mele fericite s-au încheiat.

- Exagerezi ca de fiecare dată. Dacă o să aplici puțin fond de ten nici nu o să se mai observe.

- Poate nişte praf de zâne ar reuşi să ascundă ce am eu aici.

- Praf de zâne, zici? Eu mă gândeam la ceva mai omenesc posibil, cum ar fi o cremă ultra activă de la Farmec. Face minuni crede-mă, iar dacă nu, o poți întreba pe verişoara ta care a avut aceeaşi problemă în ziua balului bobocilor.
-Şi când mai am eu timp să-mi cumpăr această cremă?

-Te îmbraci frumos şi te duci la farmacia de peste drum. Până o să pleci la şcoală o să vezi că necazul tău va fi atât de mic încât doar cu o lupă s-ar mai vedea. Iar poza de buletin, o să o facem mâine. Azi o să facem doar un selfie ca să marcăm ziua în care ai ieşit victorioasă din prima ta luptă cu acneea.

Fără acnee, victorie! Doar de asta am avut nevoie să aud că din două mişcări am fost îmbrăcată. Nici liftul nu l-am mai aşteptat, am coborât pe scări într-un suflet, iar când farmacista mi-a oferit crema, eram mai ceva ca Gollum din Stăpânul inelelor: " My precious." . Nu m-a mai interesat că eram pe stradă şi lumea se uită la mine, fără pic de jenă am aplicat crema pe coş. Mai bine să mă vadă aşa decât cu această monstrozitate pe frunte.

Două ore mai târziu i-am dat dreptate mamei, doar cu o lupă, un ochi critic ar mai vedea mica imperfectiune de pe fața mea. Mâine cu siguranță ziua mea va fi perfectă, iar de acum o să previn asfel de evenimente cu superputerile cremelor de la Farmec.

Acest articol a fost scris pentru Superblog2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu