duminică, 15 octombrie 2017

Doar lucrând cu profesionişti ajungi profesionist !

     Acum câteva luni viitorul meu soț a primit o ofertă foarte importantă de a pleca timp de două săptămâni în fiecare lună cu serviciul prin diferite țări şi prin importantă mă refer la un program mai avantajos, dar şi un salariu care ne facea serios cu ochiul.

     Singura cerință era să cunoască engleza la un nivel avansat şi din păcate ce a studiat el la şcoală şi în facultate nu îi era suficient de această dată. Degeaba ştie să poarte o discuție cu un străin ca să afle cum să ajungă dintr-un loc în altu sau cum să nu moară de foame într-o țară străină, dacă atunci când discuția trece de la cordială la una plină de termeni tehnici se pierde şi cum zicem noi mai pe româneşte se uită ca şi curca-n crăci.

    Nu am intrat în depresie pentru că am fost  nevoiți să refuzăm din contră ne-am mobilizat şi am început să căutam pe cineva care să ne ajute cu această problemă şi aşa a ajuns din nou iubitul meu să studieze de parcă ar fi iar la şcoală.  Ne amuzăm câteodată pe această temă, dar din păcate dacă firma lui s-ar fi gândit mai înainte la această posibilitate acum nu numai că ar petrece mai mult timp cu mine, dar ne-am permite şi din punct de vedere financiar mai multe.

                            "CURSURI DE LIMBI STRĂINE PENTRU FIRME"


    Nu numai noi am fost cei care am pierdut ci şi firma lui care la rândul lor au pierdut licitația, aşa că s-au mobilizat şi au căutat nişte profesionişti care să-i ajute. În acest fel au ajuns să lucreze cu Agenția de traduceri Swiss Solutions, care nu numai că au treisprezece ani de experiență, dar au ajuns să fie în topul celor mai importanți douăzeci de furnizori de traduceri specializate din Europa de Est, pentru că doar lucrând cu nişte profesionişti ajungi să fii la rândul tău un profesionist.

   Când l-am văzut pe iubitul meu cât de mulțumit este m-am gândit că dacă astrele ne vor zâmbi în anul următor poate o să îmi încep şi eu o mică afacere. Dacă în cazul, ce afacere să-mi deschid încă mai am dubii în privința cui să cer ajutor când am nevoie de o traducere profesională a unui act şi cine să le ofere angajaților mei cursuri - pentru că am vise mărețe şi mă văd având bineînteles şi subalterni- aş apela cu cea mai mare încredere la agenția de traduceri Swiss Solutions.

    Pâna visele noastre vor deveni realitate  nu ne mai rămâne decât să ne punem serios cu burta pe carte şi sperăm că odată cu ajutorul celor de la Swiss Solutions şi datorită cursurilor de limbi străine pentru firme anul viitor să reuşim mai multe decât am făcut în acest an şi cine ştie poate la anu pe vremea asta o să vorbim prin casă ca doi nebuni în engleză, turcă sau mai ştiu eu ce altă limbă.

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2017.

Un comentariu: