vineri, 13 octombrie 2017

Tratată regeşte pentru un weekend!!

 
  Peste o zi proastă aş fi reuşit să trec, dar o săptămână e prea mult, chiar şi pentru mine. Remediul: cu o pastilă de durere situația nu se ameliorează deloc, dar o mini-vacanță mă vindecă de orice şi de toate. Fix de asta am nevoie eu acum, de un weekend în care să fiu răsfățată şi tratată ca o regină. Un weekend fără telefon mobil, să mă deconectez de la lume şi să scap într-un final de tot negativismul pe care l-am adunat în mine şi să mă încarc cu energie pozitivă.

Acum dacă planul a fost făcut nu mai am nevoie decât de o companie bună şi de un loc care să corespundă nevoilor mele. Pentru asta, nu o să apelez la internet ci la năşica mea, wikipedia în materie de vacanțe perfecte.

-Bună, năşico! Ce faci? Nu te mai întreb cum a fost săptămâna ta pentru că ştiu că dacă ar fi să le comparăm s-ar putea ca la final să avem scor egal.

-Ai mare dreptate. Tocmai am băut a doua cană de ceai de tei, rețeta bunicii pentru zilele mai puțin bune, dar de data asta nu are niciun efect.

- Dacă nici sfaturile bunicii Ana nu funcționează, am eu remediul perfect pentru problemele noastre.

- Te rog să fie ceva bun pentru că sunt praf, să mă exprim şi eu ca tineretul din ziua de azi că mi-am auzit vorbe cum că m-aş fi rămolit.

- Cum îți sună o mini-vacanță, aşa ca între fete? Să ne mai amintim şi noi de tinerețe, dacă zici că la treizeci de ani ai tăi ai intrat deja la vârsta a doua, dacă ar fi să ne luam după gurile rele.

-  De parcă aş fi întinerit cu zece ani. Şi ca un semn, ieri când am intrat să-mi verific e-mailul mi-a apărut reclama de la Hotelul Royal Poiana Braşov şi mi-am amintit de momentul în care naşul tău m-a cerut în căsătorie. Chiar acolo am fost cazați. Ce amintiri frumoase am avut şi să nu-ți mai povestesc despre peisajul parcă rupt din rai care înconjoară hotelul. Iar de servire şi cazare, nici nu mai vorbesc. Au fost de nota zece cu plus.

- Dacă nici naşul nu se pricepe să aleagă, atunci cine?

-Naşul tău nu se pricepe decât la fotbal şi la pescuit. Eu am fost cea care a ales locația şi locul unde o să dormim. El doar a plusat şi a înfrumusețat peisajul cu acea cerere în căsătorie la lumina lumânărilor şi cu mica serenadă pe care mi-a făcut-o.

-De ce eşti cârcotaşe acuma? Recunoaşte că doar pentru ambianță şi pentru oaza de linişte de care ai avut parte ai acceptat, că altfel l-ai mai fi ținut pe jar încă vreo doi ani pe puțin.

-Da, ai şi tu dreptate. Atunci cum rămâne? Mergem la Poiana Braşov şi ne cazăm la  Hotel Royal? Păcat că nu a nins că puteam şi schia, dar cum noi mergem să ne relaxăm, cred că o să ne petrecem mare parte a timpului la sauna lor.

- Saună? Ce bine sună. Nu am mai trecut pragul unei saune că am şi uitat cum arată. Dacă tu zici că o să fim tratate ca nişte regine, atunci Poiana Braşov şi Hotel Royal rămâne locația pentru mini-vacanța noastră ca între fete. Putem pe drum să facem şi alte opriri . De exemplu pe la Castelul Bran. Ultima dată când l-am vizitat eram într-o excursie  prin clasa a şasea dacă nu mă însel.

- Bineînțeles. Doar nu putem să trecem prin Braşov fără să vedem acest monument istoric, încărcat de amintiri şi legende. Cât timp îți ia să-ți faci bagajele, pentru că eu tocmai am făcut rezervăriile?

- În două ore să fii la mine la scară, pentru că valiza mea e ca şi făcută.

- Atunci te-am lăsat pentru că ştii prea bine că mie îmi ia mai mult timp să-mi aleg ce ținute o să port când o să cinăm pe terasa de afară.

- Grăbeşte-te pentru că eu  de abia aştept să uit de toate problemele şi să am parte de un weekend perfect.

- E ca şi rezolvat. Stai liniştită, totul o să meargă ca uns. Pentru două zile o să ne distrăm ca în anii adolescenței.

Acest articol a fost scris pentru Superblog 2017

2 comentarii: