miercuri, 8 noiembrie 2017

Pauza de o cafea!

   
        Dacă toamna se numără bobocii, m-am gândit şi eu să intru în rândul oameniilor, dar nu la numărat bobocii ci ideile. Da, m-am decis să încep o afacere în care să îmbin plăcutul cu utilul.

      Să începi o afacere nu e greu, dar e mai dificil să o ții pe linia de plutire, aşa că am căutat pe net informații şi după o lungă cugetare am ales să încep o afacere în franciză şi nu una start-up. 

                                       De ce franciză şi nu start-up? 

   În primul rând îmi pare mai sigur şi nu risc să pierd toată investiția, dar cel mai mult m-a încântat multitudinea de domenii pentru care aş putea să optez.  

      Uneori şi prea mult îți dă dureri de cap, dar în cazul meu a fost foarte simplu de ales pentru că ştiam ce îmi doresc, o franciza profitabila. Am  intrat pe situl lor, www.francize.ro şi după nici cinci minute ştiam ce franciză a fost creată pentru suflețelul meu, franciza tucano coffee, pentru că o împătimită de lectură trebuie să iubească foarte mult şi cafeaua ca să poată să transforme nopțiile în zile.

   Pentru ca visul meu să devină realitate mai am nevoie şi de un prieten pe care să-l conving şi care la rândul lui să aibă aceleaşi pasiuni ca şi mine şi bineînteles să mă ajute puțin şi financiar.

           Unde's doi puterea creşte era o vorbă şi în acest caz sunt 100% de acord cu ea. 

  -Bună năşico! Ghiceşte ce fac eu în această zii mohorâtă de noimbrie?
  -Dacă ai timp să vorbeşti la telefon, automat ai timp liber, aşa că mai mult ca sigur citeşti la ora asta.  Vremea urâtă de afară e scuza ta perfectă ca să nu mai faci altceva.
  -Răspuns greşit, dar ceea ce fac are legătură mai mult sau mai puțin cu cărțiile. M-am decis să îmi deschid un book coffee, în care oamenii să se poată relaxa citind o carte şi bând o super cafea.
  -O afacere în zilele astea de criză? Tu cred că eşti nebună! 
  -Tocmai de asta mă gândeam să încep o afacere de tip franciză! E mai sigură şi partea bună pentru mine e că au şi un domeniu legat de asta.
  -Păi ce să-ți zic eu finuțo? Iubitori de cafea vor exista mereu chiar şi pe criza asta, iar dacă le pui lângă cafea şi o carte bună atunci mai mult ca sigur o să petreacă ore bune în cafenea ta. 
 -Atunci ce zici, te interesează să devenim partenere de business?
 - Mă tentează oferta ta. Trimite-mi un link ca să citesc eu mai bine ce şi cum şi revin mai pe seară cu un răspuns sigur, dar mai mult ca sigur mă bag şi eu.

Am scris acest articol pentru superblog2017.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu