luni, 6 noiembrie 2017

Recomandare pentru sufletul lui Celaena!

-Ce faci, iubito? Iar citeşti? Ai terminat treburile?
-Nu, dar asta e singurul mod în care ma pot relaxa şi să uit de oboseală.
-De data asta ce carte ai ales? E una romantică sau ai trecut la fantasy?
-M-am gândit să mai schimb genul aşa că am ales un fantasy de la editura mea preferată, Rao.
-Sincer coperta arată super.
-Da, de asta se numără printre preferații mei. Au multe cărți la care pe lângă designul de invidiat la marea majoritate sunt şi hardcover.
-Şi despre ce e vorba în cartea asta?
-E al treilea volum din seria Tronul de cleştar, Moştenitoarea focului şi îmi pare rău că nu am atât de mult timp la dispoziție ca să citesc cât aş vrea, pentru că am şi volumul patru.
- Deja ai ajuns la al treilea volum? Asta e de bine. Înseamnă că este o serie care merită dacă ai investit în continuare bani în ea.
-Da, îmi place foarte mult. Dar cel mi mult mă atrage faptul că personajul principal se aseamănă foarte mult cu mine. Adoră să citească şi nu se dă niciodată învinsă indiferent de poblema pe care o întâmpină.
-Poate ai o soră geamănă de care habar nu aveai!
-Ar fi cam imposibil să fim surori gemene ținând seama de culoarea părului. Ea are un păr superb, lung şi blond, pe când al meu e castaniu şi după cum bine ştii, niciodată nu îmi creşte mai mare decât la nivelul umerilor.
-Atunci poate aveți măcar un părinte comun. Dar nu mi-ai spus cum o cheamă pe această războinică?
-Celaena.
-Şi dacă ar fi, ce carte i-ai recomanda surorii tale vitrege.
-Ceva romantic. Că de acțiune are săraca parte cu vârf şi îndesat. Si aşa şi ea oscilează între doi bărbați şi chiar are nevoie să se inspire.
-Şi ce carte romantică din sutele pe care le-ai citit crezi că i-ar placea?
-Ceva scris de Nicholas Sparks.Ultima pe care eu am citit-o a fost Refugiul şi mi-a plăcut foarte mult. Cu Nicholas Sparks niciodată nu dai greş dacă vrei să citeşti o carte romantică care să te impresioneze până la lacrimi. Nu cred că mai există un scriitor care să picteze de fiecare dată cu ajutorul cuvintelor sentimentul ăsta numit, dragoste.
-Nicholas nu prea pare genul meu, dar seria asta cu Celaena mai să zic că parcă m-ar tenta şi pe mine.
-Eu zic că ar fi pe gustul tău şi poate până la sfârşit te răzgândeşti şi în privința lui Nicholas Sparks.

Am scris acest articol pentru superblog 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu